lunes, 21 de diciembre de 2015

Per ara ja hi ha prou de CARTES, CARTELLS i CARTELLISTES


Agraeixo la deferència del Regidor de Cultura Festiva al enviar una resposta, en la qual no contesta a cap de les preguntes que li feia, això si amb aquesta carta justifica les noves mesures preses amb relació als cartells o la forma d'execució d'aquests.
A la lectura d'aquesta carta m'ha quedat clar que aquesta regidoria no baixa del ruc, ja que creu que aquesta nova manera d'entendre el cartell és la mes correcta i professional. Però això sí, que tindrà en compte la meva opinió i el meu interès pel cartell. Amb aquesta resposta crec que el senyor regidor que creu que sap molt, no s'assabenta pel que fa al cartell, no vol assabentar-se, o aquesta assabentat del que li han dit que s'assabenti (assessorat potser pels assabentadors que li han ensenyat la lliçó). O potser aquí el que no s'assabenta de res sigui jo.
Sigui com sigui done per acabat estes reflexions per part meva, ja que no vull allargar aquest tema ni entrar en debats de sords, doncs continu opinant que aquesta nova manera per part de l'Ajuntament de realització dels cartells i adjudicació d'aquests no és la millor, la més moderna ni la més professional per mes que es limiti només a aquests. En fi el temps posarà a cada un i al cartell en el lloc que els pertany.
Ha per acabar, quan el senyor regidor diu que coneix el meu treball sobre "Cent anys del cartell a València" només coneix el que veu, la punta de l'iceberg, ja que el que tinc col·locat al meu blog (que ha tingut la molèstia de veure-ho) és una síntesi per a l'exposició i presentació del treball, que es complementa amb un vídeo de més de dues hores de gravació a diferents artistes de diferents generacions que han realitzat cartells a València, aixi dons lo que ha vist el senyor regidor es tans sols la presentació per un powerpoint.
I per últim aquest any amb aquestes noves bases s'ha triat a un bon cartellista, esperem que faci un bon cartell. Però també l'any passat amb el concurs de cartells obert de tota la vida, va guanyar el primer premi altre gran cartellista. Amb el que crec que s'ha avançat poc amb aquestes noves normes. I en canvi s'ha discriminat a molts artistes, beneficiant només a uns pocs professionals corporatius que abans no es presentaven al concurs.

No hay comentarios:

Publicar un comentario