lunes, 21 de diciembre de 2015

Encara SOC AQUI


Passe molt temps sense penjar coses en aquest bloc, no és que no tinc coses a dir, però si no pare, i el que dic ho faig en veu baixeta per a mi i els meus amics. També és que tinc molta perea-gossera a documentar, fotografiar, escanejar i netejar el que faig per col·locar el aquí. A veure si ho reprenc una altra vegada començant a comtar coses.
I començaré de nou no amb alguna cosa gràfic que seria el normal, si no parlant o escrivint sobre el cartell més concretament sobre els cartells de festes de l'Ajuntament de València.


El passat dia 15 d'Octubre vaig enviar una carta amb registre d'entrada a l'Ajuntament de València al Senyor Alcalde i una altra al Senyor Regidor de Cultura Festiva, que posteriorment em va contestar. I que ara per acabar he decidit col·locar aqui.


No hay comentarios:

Publicar un comentario