sábado, 31 de marzo de 2012

BOGUI sempre esta present

















Continuant amb Bogui avui em remunte a molt abans que l'arribara, com una premonició, doncs jo mai vaig tenir gos. En aquest treball presentat en l'assignatura d'Infografia, ja m'endinse en el món dels gossos.

Tènia que realitzar una escena urbana, barrege diverses opcions, com les constants contínues obres (tapar i destapar), els cotxes, la brutícia amb les cases abandonades i en deterioració del centre de la ciutat, els aparadors, però al final em vaig decantar pels gossos.

A aquesta obra la vaig titular “CUIDADO CON EL PERRO”, que encara que en principi vaig intentar donar li unisca mirada crítica traient el dolent d'aquests animals (els seus “caques”, i destrosses urbanes), no vesprada a donar-li la volta influenciat per l'afecte dels seus amos (l'orgullós que estan dels seus animals) i la simpatia d'aquests animals que posen un toc de color i alegria a la ciutat.

No hay comentarios:

Publicar un comentario