domingo, 19 de febrero de 2012

ON MOS QUEDAREM


PUM PUM, PUM PUM, PUM PUM, ... el cor segueix bategant.

TIC TAC, TIC TAC, TIC TAC, ... i el temps va passant.

Després d'aquesta aturada i un cop reprès el blog, ara no com un projecte en concret, sinó més aviat com a idees, pensaments, observacions, reflexions, que es materialitzessin o no en un projecte. Tirare mà d'antics treballs per revisar-los i si cal actualitzar-los,

Encara que reflexioni i deixi anar moltes parrafades, tinc present que sempre predominarà la imatge, lo gáfico, i lol plàstic. Es barretgaran molts temes i idees de vegades sense connexió però amb el temps espero que tinguin una coherència, tot i la dispersió inicial. Així pués serà anàrquic i dispers.

Començe ja d'una manera més normal després de les últimes entradas. Pero abans diré que físicament estic gairebé BÉ, aquest llarg aturada m'ha fet reflexionar que alguna cosa no funciona del tot. Jo en dic "xixo", vagància, encara que la veritat és que és un desinterès, una falta de motivació, no tinc ganes de fer res, no he agafat un llapis, un pinzell ni tan sols el ratolí en més de dos mesos, Angel em deixá una tauleta gràfica (jo sempre he treballat amb el ratolí) i ni he tingut ganes ni curiositat de provar-la.

Mentre estava en el curs anterior tenia una motivació obligada, causada per les assignatures que portava "Projectes" i "Història", però al acabarlo em vaig deixar portar per la rutina diària necessària per una bona recuperació , anant al programa de reabilitació cardiaca del l’hospital, continuant les visites médiques als ambulatoris, tribunals mèdics, análisis i revisions hospitalàries, i per completar la recuperació les llargues caminades amb Bogui, les pelis i les “siestes” sempre amb Bogui (de vegades no es qui és més gos el o jo), mai s'aparta de mi.

Així doncs encara que no he fet res en tot l'estiu la tardor i part d’aquest fred ivern, encara que no he parat ni un moment, pel que no he tingut en cap moment remordiment ni mala consciència de no fer res. Costa molt i s'està molt “agustito” no fent res.

Potser encara no he tocat fons i el necessito per poder ressorgir amb ganes i més força, o potser no estic bé així, ia poc a poc gairebé sense assabentar-me vaig tornant a la "normalitat".

Estic en un nou curs, per acabar el interromput l'any passat, només tinc dues assignatures "dibuix de moviment" i "tècniques i procediments pictòrics", prenent les coses més tranquil · les, complir amb els esdeveniments i protocols mèdics i burocratics, i dedicar-li el temps necessari a Bogui.

Reprenc el blog perquè crec que és una bona eina artística, és com un magatzem d'esbossos i d'idees, un aparador de projectes i treball, però sobretot perquè a poc a poc li vaig prenent gustet a això de “internete". Sembla més còmode de pintar o dibuixar, però de vegades costa molt més.

En aquesta segona etapa hi ha alguns canvis, ja no forma part de cap assignatura, i puc parlar de totes i de lo que em semble, insisteixc serà més anàrquic i dispers, en fi això ja es veurà. El que ja es nota és que ho escric com ho penso en valenciania, un cop fets aquests aclariments espero no insistir tant en els textos i anar més als dibuixos, fotografies, pintures i els treballs gáficos. Ja em enrotllat prou per ara, les properes entrades no tindran tant volupament context prto si que tindran més imatges.


No hay comentarios:

Publicar un comentario